<$BlogRSDUrl$>

16.8.03

Dagens Blix 

Gud Fader til sitt Barn meg tok / Og i sitt Namn meg døypte
Og skreiv meg inn i Livsens Bok / Og i sitt Fang meg svøypte,
Den Barnetru / Meg bygg ei Bru
Til Livet yver Strid og Gru, / Um so meg Dauden gløypte.

Og verd mi Saal av Byrdi tyngd, / So styrk meg, milde Fader!
Giv Hjartat Kraft og evig Yngd, / So Trengsla ei meg skader.
So fylg du meg / Den tronge Veg
Og helst naar det til Kvelden dreg, / Og sol i Dauden glader!

--------------------------------
Nokre Salmar, gamle og nye [I], Christiania: Det norske Samlaget, 1869

Og med dei to siste versa av "Den Veg til Livet er so trong" har vi kome til slutten av første heftet av Nokre Salmar, den første salmesamlinga på nynorsk.

Send ein kommentar.
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 16.8.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?