<$BlogRSDUrl$>

4.9.03

Gudbrandsdølane 

Så er gudbrandsdølane over oss: Lomværen Knut Hamsun og kvamværen Ingar Sletten Kolloen. Eg har ikkje noko imot gudbrandsdølar; eg har vore prest i dalen i fem år (Nord-Fron og Ringebu). Men det sals- og medieapparatet biografien Svermeren har rundt seg, gjev meg ulyst til å lese sjølve boka (sjølvsagt er det misunning med i biletet, men ikkje berre). Eg blir vel nøydd, av faglege grunnar, i det minste.

Eg har notert overstrøymande melding i Aftenposten (Terje Stemland), noko meir samansett i NRK (Tom Egil Hverven) og Dagbladet (Bo Bjørnviger) - pluss dr. Per Sundes debattinnlegg "Når skal Hamsun få hvile?" i Aftenposten i dag:
Mitt hovedpoeng er: om tidsperspektivet er ett eller 200 år, tross skiftende tider og historiens gang - dere har ikke lov til å blottstille en del av de opplysningene som dere får tilgang til. Menneskets taushetsbelagte ytringer, nå Hamsuns fortrolighet til sin psykoanalytiker, må urokkelig være unndratt senere analyse i full offentlighet. Det blir ellers ingen personlig arena tilbake.

Siste ord er nok ikkje sagt med det. 17. september er det Bokbadet.

Send ein kommentar.
# lagt inn 4.9.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?