<$BlogRSDUrl$>

4.12.03

Habakkuk 

Om du tykkjer det vert lite nytt om Elias Blix om dagen, ligg grunnen her. Eg held på med ei omsetjing frå hebraisk av den kommentaren til profeten Habakkuk som vart funnen mellom "Dødehavsrullane" ved Qumran i 1947.

Du hugsar ikkje heilt kva boka til profeten Habakkuk handlar om? Du er neppe åleine. Han vert helst rekna mellom dei "små" profetane. Vårt Lands humoristiske avdeling Hugin og Munin deler kvart år ut "Habakkuks ærespris" til ein mindre profet frå året som gjekk, gjerne ein med mindre presise spådommar.

Men eg skal no gjere min innsats for profeten. Eg kjem attende i mars 2004. Da skal eg revidere den norske omsetjinga av sjølve profetboka for Bibelselskapet - saman med Jon Fosse, ser det ut til.

Send ein kommentar.
# lagt inn 4.12.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?