<$BlogRSDUrl$>

8.12.03

Macho-Blix 

Håkon Gundersen i Morgenbladet (krev abonnement) har vore på teambuilding nordafor saman med andre barske og fuktfrie mannfolk.
Å eg veit meg eit land langt der oppe mot nord, med ei lysande strand mellom høgfjell og fjord. Der eg gjerne er gjest, der mitt hjarta er fest med dei finaste, finaste band. Å eg minnest, eg minnest so vel dette land!

Vi må få med innflygingen. Den er en fest, hver gang. Under oss, mellom høyfjell og fjord, har vi den lysende strand, altså den stranden, og det høyfjellet og den fjorden som Elias Blix "minnest so vel", han var født like under her. Det behøver man ikke være for å mene at Sandvikssanden i Gildeskål overgår alle heimlege strender, og den er ikke mindre hvit i mørketiden, som er den tiden da lyset faktisk er mest iøynefallende, showpreget, må man nesten si. Teologiprofessor og senere statsråd Blix var blant stifterne av Nordlændingernes Forening, og var del av kretsen hvor navnet Nord-Norge ble oppfunnet like før forrige århundreskifte.

Ikkje verst det, Håkon. At Blix var filologisk professor (i hebraisk) og ikkje teologisk, som mange trur, spelar i denne samanhengen mindre rolle. Men det kan vere artig å minne om at Blix var ein tidleg og ihuga friluftsmann. Lenge før Gore-tex, Skandinavisk Høyfjellsutstyr og "teambuilding" var funne opp, nytta han somrane til lange fotturar i fjellet - i Sør-Noreg.

Send ein kommentar.
# lagt inn 8.12.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?