<$BlogRSDUrl$>

22.12.03

Programvare 

Eg får til med noko datapreik att - det høyrer til sjangerkonvensjonane på vevloggar, har eg skjøna. I serien "nynorske dataprogram eg brukar":

1. Eg har vore patriot og lasta ned nettlesaren Opera, eg òg - i nynorsk språkdrakt. Blogger-redigeringa er litt enklare på Internet Explorer, men Opera er brukbar til det meste.

2. Som førebuing til vårens bibelomsetjararbeid har eg installert ein del spesialisert programvare frå United Bible Societies - pluss den norske DataBibelen frå SigveSaker. Det er ikkje så mange datafirma som har nynorske heimesider, men dette har.

Send ein kommentar.
# lagt inn 22.12.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?