<$BlogRSDUrl$>

18.9.04

Nielsen 

Eg tek med eit tips til, av same type, som eg har gløymt å nemne. I januar gjorde eg eit forsøk på å finne ut noko om Tromsø-ferda til Ivar Aasen i 1851. Poenget var å finne eventuelle landsmålssympatisørar i byen som kunne hatt noko å seie for Elias Blix si "omvending" til målet seinare på 1850-talet.

Ein av personane Aasen hadde kontakt med i Tromsø var ein "Nielsen". Eg kommenterte at "Å identifisere ein Nielsen er som å finne nåla i høystakken." Men tidleg i august skreiv Lisa Morken:
Kanskje jeg kan være behjelpelig med å finne nåla i høystakken:
En av Niels Peter Trosdals døtre, Elisabeth Fredrikke Trosdal f. 1815, ble viet den 25/9-1843 til Nils Johan Nielsen f. 1814 i Lurø, Nordland.
Han var fogd i Tromsø.

Vet ikke om dette er den riktige Nielsen, men det kan jo være en mulighet.
Det trur eg òg, og eg seier så mange takk for tipset.
# lagt inn 18.9.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?