<$BlogRSDUrl$>

6.10.04

Dagens Blix/Johannes 

Johannes 11,41-44
41 Dei tok daa Steinen ifraa, der den daude laag. Men Jesus lyfte Augo upp og sagde: "Fader, eg takkar deg, at du heve høyrt meg!
42 Men eg visste, at du alltid høyrer meg; men fyre Folket, som stend umkring, sagde eg det, so dei skulo tru, at du heve sendt meg":
43 Og daa han hadde sagt dette, ropade han med høg Røyst: "Lasarus, kom ut!"
44 Og den daude kom ut, umbunden paa Føter og Hender med Likklæde, og um hans Andlit var sveipt ein Sveitteduk. Jesus sagde til deim: "Løyse honom og lat honom ganga!"
-----------------
Evangeliet etter Johannes (omsett av Elias Blix; Kristiania: Det norske Samlaget, 1889)

Les teksten i dagens bibelomsetjing (Frå Bibelen.no).
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 6.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?