<$BlogRSDUrl$>

24.10.04

Heilage skrifter 

Eg må jo hugse å nemne at boka vår med eit utval tekstar frå Dødehavsrullane er komen! Eg fekk den i posten i går. Det er ikkje så ofte eg figurerer på eit tittelblad, så eg siterer dette:
Verdens hellige skrifter

Dødehavsrullene

Utvalg og innledning ved Torleif Elgvin

Oversatt av Anders Aschim, Torleif Elgvin, Rolf Furuli, Gunnar Haaland, Årstein Justnes og Hans Kvalbein

De norske bokklubbene 2004
# lagt inn 24.10.04 1 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Gratulerer med utgjevnaden! Eg lurer berre på korleis eg skal få tak i denne utan å vere medlem av klubben. Eg melde meg ut for nokre månader sidan........:)
Av Blogger TorreyS, 12:46 p.m.  
Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?