<$BlogRSDUrl$>

27.10.04

Heim 

Nidarosdomen

Berre for å prove at eg har vore der: Nidarosdomen, sett frå Studentersamfunnet (nei, nei, det er ikkje DER eg har vore, men Statsarkivet ligg i nabobygningen).

Busshaldeplassen utanfor Erkebispegarden ber forresten det klingande namnet "Prinsen kinosenter". Eg trur det fortel meg eit eller anna, men eg veit ikkje om eg har lyst til å finne ut kva.

Visitasberetningar frå Gildeskål på 1840-talet er den hittil beste kjelda eg har funne til Elias Blix' skolegang - om enn indirekte. Elles har eg brukt dagen på dei to kallsbøkene som er bevarte frå Gildeskål, nokre kyrkjebokoppslag og heimreise til Enebakk. Eg skal til Trondheim att i midten av desember, held fram der eg slapp da.
# lagt inn 27.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?