<$BlogRSDUrl$>

24.11.04

Dagens Blix/Johannes 

Johannes 20,11-18
11 Men Maria stod utanfyre ved Gravi og gret; medan ho daa gret, lutte ho seg og glytte inn i Gravi
12 og saag tvo Englar sitjande i kvite Klæde, den eine ved Hovudet og den andre ved Føterne, der som Jesu Likam hadde leget.
13 Og dei sagde til henne: "Kvinna, kvi græt du?" Ho sagde til deim: "Fyredi dei hava teket min Herre burt, og eg veit ikkje, kvar dei hava lagt honom".
14 Og daa ho hadde sagt dette, vende ho seg um og saag Jesus standande der; og ho visste ikkje, at det var Jesus.
15 Jesus sagde til henne: "Kvinna, kvi græt du? Kven leitar du etter?" Ho tenkte, at det var Hagemeisteren, og sagde til honom:"Herre, dersom du heve boret honom burt, so seg meg, kvar du heve lagt honom, so vil eg taka honom".
16 Jesus sagde til henne: "Maria!" Ho vende seg og sagde til honom: "Rabbuni!" det er utlagt: Meister.
17 Jesus sagde til henne: "Rør meg ikkje! for enno er eg ikkje uppfaren til min Fader; men gakk til mine Brøder og seg deim: eg fer upp til min Fader og dykkar Fader, og til min Gud og dykkar Gud".
18 Maria Magdalena gjekk og forkynte Læresveinom, at ho hadde seet Herren, og at han hadde sagt henne dette.
-----------------
Evangeliet etter Johannes (omsett av Elias Blix; Kristiania: Det norske Samlaget, 1889

Les teksten i dagens bibelomsetjing (Frå Bibelen.no).
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 24.11.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?