<$BlogRSDUrl$>

3.11.04

John Horsdal 

Steinar Karlsen hadde meir å fortelje, om ein av underskrivarane på visitasprotokollen frå 1848 som eg publiserte her om dagen, "John Johnsen Horsdahl m. p. p" (som kjent fortel dei siste bokstavane, "med påhalden penn", at underskrivaren ikkje sjølv var i stand til å skrive namnet sitt. Ein annan skreiv namnet, medan underskrivaren heldt ein finger på pennen. Lesekunne var langt meir utbreidd enn skrivekunne tidleg på 1800-talet. Det er ei lang historie):
Jeg vet ikke mye om min tippoldefar John Johan Johnsen, men han var ca 60 år i 1848.
Han var gift med Sara Cathrine Pedersdtr Blix, datter av Peder Nielsen som ble gift 2.gang med Elias B sin mormor Anne Helgesdatter.

Matrikkel for 1838 viser at han var en betydelig jordeier i Horsdal og på Mårnes i Gildeskål.

Jeg antar derfor at det er min tippoldefar som har fått hjelp til å signere dette dokument.
Det trur eg han har heilt rett i, og eg takkar så mykje for opplysningane.
# lagt inn 3.11.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?