<$BlogRSDUrl$>

31.3.05

Nynorsksenteret 

Nasjonalt senter for nynorsk i opplæringa opna i Volda i går. Eg vurderte ei stund å reise dit, mest på grunn av ei samling i forskarnettverket for nynorsk skriftkultur og for å treffe nokre myndige møringar. Det blei ikkje noko av, eg heldt meg heime. Men det har vore mykje anna gildt folk der. Kristin Clemet, til dømes (jamen er ho her òg). Og Ottar Grepstad, og Olaug Nilssen, og endå nokre. For ikkje å snakke om alle dei gilde folka som var på konferansen Nynorsk i opplæringa i dag. Eg håpar dei har hatt det gildt. Og nynorsksenteret er vel kvalifisert til ein plass i peikarsamlinga til BlixBlog med, skulle eg tru.
# lagt inn 31.3.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?