<$BlogRSDUrl$>

5.9.05

Dagens Blix 

Syrg, min kjære Fader, du! / Eg vil ikkje syrgja
Og i veik og vesall Tru / Um mi Framtid spyrja.
Syrg du fyr meg all mi Tid, / Syrg fyr meg og mine!
Gud, allmegtug, god og blid, / Syrg fyr alle dine!

----------------------
Elias Blix, Nokre Salmar (4de aukade Utgaava; Kristiania: Samlaget, 1891), nr. 121

Ein av mine eigne favorittsalmar, sjølv om Blix for min del ikkje kjem til å erstatte bokmålsversjonen, innlært alt i den tid skoledagen opna med bøn og salmesong.

Det står kvinner bak denne salmen, først grevinne Ludämilia Elisabeth av Schwarzburg (1640-1672), så generalinne Birgitte Kristine Kaas (Huitfeldt) (1682-1761). Sistnemnde er i vår tid like kjend som spøkjelse (bla deg ned til "Elingaard herregård"), historia om henne har jamvel produsert ein middels kriminalroman.

Det ser ut til å vere W. A. Wexels som har finpussa bokmålsteksten. Den stod i salmesamlinga hans (1840) og i det såkalla "Christiania-tillegget" til Evangelisk-christelig Psalmebog.

Heile salmen
Gårsdagens Blix
# lagt inn 5.9.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?