<$BlogRSDUrl$>

27.11.05

Dagens Blix 

Sjaa, Jesus stend i Stemnestova, / I Nasaret, paa Fedrajord.
Og alle maa hans Lærdom lova, / For i hans Munn er Livsens Ord.

Der stod han upp, steig fram til Bordet / Og las av heilag Bibelbok
Det store sæle Spaadoms-Ordet, / Som alle djupt i Hjartat tok.

Sjaa, yver meg er Herrens Ande, / Han salvad meg til Sannings Tolk,
Aa bera fram rundt um i Lande / Hans Fagnabod fyr Fatigfolk.

Han sende meg aa giva Helsa / Til deim som kjenner Hjartesaar,
Til blinde Syn, til Fangar Frelsa, -/ Aa ropa ut Guds Hugnads-Aar.

----------------------
Elias Blix, Salmar og Songar (Oslo: Olaf Huseby, 1900), s. 5-7

Og sjølvsagt skal BlixBlog markere adventstida med adventstankar av Elias Blix. Det vil seie: Dei fire første strofene av Sjaa, Jesus stend i Stemnestova er no mest tankane til evangelisten Lukas. Dei kjem her med ei særleg adventshelsing til Per Halse.

P. S. P. E. Rynnings Norsk salmeleksikon opgjev som opphavleg publikasjonsstad for denne salmen "Hjælp, 1899, nr. 1". Nokon som kjenner til denne publikasjonen? Det gjer ikkje eg, og ikkje finn eg den i bibliografiske databasar som BIBSYS eller SAMPER heller.

Tysdagens Blix
Kjelde for bibelteksten: Bibelen.no
Heile salmen
Kategoriar:
# lagt inn 27.11.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?