<$BlogRSDUrl$>

22.11.05

Kategoriar 

Denne bloggen renn vel ikkje nett over av datapreik. Men eg får no skrive nokre ord om den siste oppussinga.

Talet på meldingar har etter kvart passert 1200, og det hender eg har bruk for å finne att noko eg trur eg har skrive om ein gong i tida. "Finn"-funksjonen er sjølvsagt god å ha, men eg har lenge sakna eit system for å ordne meldingane tematisk, og ergra meg over at Blogger ikkje tilbyd nokon slik funksjon, "Kategoriar". Mange andre blogg-vertar gjer det, nemleg.

Vel, verda er full av lure og hjelpsame folk, så eg har funne ei slags løysing (meir nøyaktig skildra her), ved hjelp av bokmerketeneste del.icio.us. Det er ein del arbeid, men det ser ut til å verke.
# lagt inn 22.11.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?