<$BlogRSDUrl$>

22.6.06

Arbeidsdag, Volda 

Arbeidsdagen i dag har eg nytta, saman med Per Halse, til å gå gjennom arkivet som historikaren Kjell Haugland har opparbeid i samband med arbeidet sitt på 1970- og 80-talet med målpolitiske spørsmål. Haugland har disputert på ei svært verdifull framstilling av Striden om skulespråket, han har skrive om striden om innføring av Blix-salmane, og har også seinare ein omfattande produksjon (pluss ein del artiklar), særleg knytta [for puristar: Eg veit det heiter "knytt", men det seier ikkje eg] til Oppdals lokalhistorie.

Det aktuelle arkivet finst no ved Ivar Aasen-instituttet, Høgskulen i Volda. Ei svært fokusert samling avisutklipp, kopiar av arkivmateriale og notatar har spart meg for meir enn ei vekes arbeid i Nasjonalbiblioteket, forsiktig kalkulert.

På veg til høgskulen møtte eg Terje Aarset på gata. I kveld skal eg på festspel att. Terje, Sigrid (kona til Per) og heile Ørsta kyrkjekor har Jakob Sande-konsert i Ørsta kyrkje, og så held det fram ut over kvelden og natta med programpostar av ymse slag.
# lagt inn 22.6.06 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?