<$BlogRSDUrl$>

7.12.06

Lesarspørsmål 

Frå ein lesar har eg fått dette spørsmålet:
Kaldt og mørkt og lite sol
soleis er det fram mot jol
snø og is all jordi gøymer
allting ligg i lengt og drøymer

Dette er ein del av arvesølvet mitt. Mi bestemor har sunge den for tre generasjonar og no syng eg den for mine born. Har funne ut at ein av Lars Sørås-anane har skrive melodien, men kven har skrive teksta?
Kan det vere Blix?

Vonar du kan hjelpe meg med dette!
Det kan eg ikkje. Kan du? Bruk gjerne "Kommentar"-funksjonen, eller send meg ein e-post.
# lagt inn 7.12.06 1 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Hei! Den ble skrevet av min oldefar - Lauritz Frantssøn Hov - i 1912.

Sverre
Av Anonymous Anonym, 4:29 p.m.  
Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?