<$BlogRSDUrl$>

24.6.08

Sur 

I dag er eg sur.

Boka mi er vegen og funnen for lett (eller kanskje helst for tung) til innkjøp under sakprosaordninga til Norsk Kulturråd. Dei har faktisk ikkje funne plass til ein einaste biografi (med unntak for Ole Moen sin kollektivbiografi om amerikanske presidentar) på første tildeling for i år. Ingunn Økland har altså fått full utteljing for kritikken av ordninga.

I desse Wergeland-tider muntrar eg meg opp med det storslegne refusjonsdiktet "Til min Gyldendal". Om det er nokon som ikkje hugsar det storslegne refusjonsdiktet "Til min Gyldendal" frå leseboka sitt Wergeland-utval, treng dei ikkje vere lei seg for det. Det er Torstein Bugge Høverstad (no mest kjend som omsetjar for Ringenes herre og Harry Potter) som står bak denne praktfulle Wergeland-pastisjen. Eg skal her berre minne om avslutninga: "Nei, vent en stund med stol og tau. / Prøv Aschehoug!" Diktet er jamvel utstyrt med eit "Svar fra Brikt Jensen" (forlagssjef h. v. i Gyldendal, for eventuelle historielause lesarar), med innleiinga: "Jeg i slet Lune, Høverstad ..."

Vel overstått Wergeland-feiring 17. juni, med eventuell tilhøyrande bakrus i jubilantens ånd.
# lagt inn 24.6.08 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?