<$BlogRSDUrl$>

23.11.08

Bokmesse 

Og i helga er det bokmesse på Lillestrøm. Eg var der i går ein tur og stod nokre timar på stand for Bibelselskapet og Verbum forlag. I dag skal eg samtale med Karl Ove Knausgård midt i kyrkjetida under seminaret "I begynnelsen var Ordet. Bibelen - klassisk tekst i ny tid". Innlegget mitt har eg kalla "Tre ting på en gang. Å oversette Bibelen på nytt". Dette ser eg fram til. Det blir spennande om det kjem folk.

Oppdatering, 24.11.08: Jo da, det kom om lag 20 svært interesserte tilhøyrarar på seminar. Vi fekk altså betre frammøte enn både Frid Ingulstad, Jan Guillou og Tore Renberg, ifølgje Aftenposten ("Skrint på bokseminar"). Karl Ove Knausgård heldt eit flott og engasjerande innlegg om sitt møte med omsetjingsarbeidet, der han mellom anna bora djupt i opningsversa frå 1. Mosebok. Eg prøvde å samanfatte utfordringane innan bibelomsetjing under overskriftene Heilag tekst - Klassisk tekst - Framand tekst.
# lagt inn 23.11.08 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?