<$BlogRSDUrl$>

23.1.09

Min salme III 

Eg gløymde bonussporet:
Salmetro
Salmer til alle tider byr på salmer og sanger som setter ord på tro og tvil. Det blir plass for undring og troens mysterium, og ikke minst «Min salme», en kveldssalme av Elias Blix.
P1, søn. kl. 22.05
Du kan altså høyre "Min salme" frå fredagens Vårt Land i radio søndagen etter. Det blir sikkert ikkje med mitt melodival. Tonen til Trond Kverno, som står i Norsk Salmebok, er framifrå, den òg.

Oppdatering, 26.01.09: Du kan høyre programmet her. Salmen min kjem i den siste tredelen av programmet. "Dagsens auga sloknar ut" blir spelt i eit opptak med Bodø Domkor og Kristin Kostopoulos (solist) + Bjørn Andor Drage (dirigent). Dei nyttar ein svært vakker folketone frå Majavatn.
# lagt inn 23.1.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?