<$BlogRSDUrl$>

16.1.09

Min salme 

Vårt Land (papirutgåva) har kvar fredag ei spalte som heiter "Min salme". Denne veka er det min gode fe Terje Aarset (han treng ingen presentasjon på BlixBlog. Prøv søkjefeltet, du får temmeleg mange treff) som vel salme. Valet fell på Lyder Bruns "Gud, når du til oppbrudd kaller." "Eg 'fall' for denne salmen like mykje på grunn av tonen som av teksta," seier mannen, som er (minst) like mykje musikar som han er filolog. Da er det Sparre Olsens tone det er tale om (Norsk Salmebok nr. 838).

Neste veke er det min tur. Intervjuet med Terje i Vårt Land sluttar nemleg slik:
– Kven utfordrar du?
– Anders Aschim, Ytre Enebakk.
# lagt inn 16.1.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?