<$BlogRSDUrl$>

6.2.09

Bibelhelg 

Gjestespela mine i Kristiansand og Bergen er ikkje før seint i april. Men alt til helga skal eg på preikeferd. 8. februar er Såmannssøndag, ein dag i kyrkjeåret som Bibelselskapet har lukkast i å annektere og gjere til Bibeldagen.

Kl. 11.00 skal eg preike i Tistedal kyrkje (Halden) under ei tverrkyrkjeleg fellesgudsteneste. Her lovar eg Blix i fleire kanalar. Eg har bede om avsynging av Fedrelandssalmen, den blir akkompagnert av Frelsesarmeens hornmusikk.

Kl. 19.00 er eg på heimebane, Mari menighetssenter i Ytre Enebakk. Der skal eg halde føredraget "Tre ting på en gang. Å oversette Bibelen på nytt."
# lagt inn 6.2.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?