<$BlogRSDUrl$>

6.2.09

Min salme V 

I dag er det Ragnar Hovland som vel salme i Vårt Land (utfordra av Odveig Klyve sist veke). Han vel seg "Å, ver hjå meg" i Peter Hognestads gjendikting. Salmen kommenterer han slik (så vidt eg kan sjå, heilt utan hovlandsk ironi):
Det er en salme som lett rører ved det innerste, en trøstesalme man gjerne tar fram i tunge stunder. Det er en salme det er lett å bli rørt av. Når alt annet håp er ute, kan den være god å ty til. Så har det en av verdens vakreste melodier. Generelt er jeg svak for engelske salmer. det betyr nok også litt når jeg skal velge en.
Og neste veke er det Odd Nordstogas tur.
# lagt inn 6.2.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?