<$BlogRSDUrl$>

23.1.10

Blix i Os 

I morgon, altså sundag 24. januar, set eg meg på flyet til Flesland for å vere med på "Minnest du songen"-kveld i Nore Neset kyrkje klokka 19.00. Eg skal seie litt, det blir mykje allsong, dessutan medverkar Os blandakor og elevar frå Kongshaug musikkgymnas. Sokneprest Kaare Bakke skal leie kvelden. Han er ein gammal kjenning frå Hamar. Det skal bli triveleg å sjå han att. Musikalsk primus motor er Kongshaug-læraren Grethe-Inger Berge.

Måndag skal eg på skolebesøk på Kongshaug. Eg har lova eit tverrfagleg program som femner både historie, norsk, religion og musikk. Skolen satsar særleg på musikk, så eg kjenner meg trygg på at det blir solid allsong og fine solist- og ensembleinnslag.
# lagt inn 23.1.10 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?