<$BlogRSDUrl$>

19.2.10

Favorittar 

I dag har eg fått den store æra å velje "Tre favorittar" på baksida av Dag og Tid. Emne? Bibelomsetjingar. Ikkje veldig originalt, kan hende, men det hjartet er fullt av ...
# lagt inn 19.2.10 3 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Takk for dei!
Sjøl bladde eg gjennom Vikingen årgang 1901 i går og kva fann eg i nr 33? Du har garantert funne dette før meg: Ein teikning av "maalsskuespiller" og dramatikar Sigurd Eldegard som deklamerer Blix-salmar så alvors- og kjensletungt at folk rømmer lokalet.
Av Anonymous Anonym, 2:18 p.m.  
Nei, den trur eg faktisk ikkje eg har sett! Takk for tipset.
Av Blogger Anders, 11:13 p.m.  
http://www.youtube.com/watch?v=U5uDpvzN1qg

5 minutter med bibelen :)
Av Blogger Sandra, 9:38 a.m.  
Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?