<$BlogRSDUrl$>

27.4.04

Dagens Blix 

Aa eg veit meg eit Land / Langt deruppe mot Nord
Med ei lysande Strand / Millom Høgfjell og Fjord.
Der eg gjerna er Gjest, / Der mitt Hjarta er fest / Med dei finaste Band.
Aa eg minnest, eg minnest so væl dette Land.

----------------------
Elias Blix, Salmar og Songar (Oslo: Olaf Husebye, 1900), s. 133-136

Reprise i dag, mest for å korrigere trykkfeilen i versjonen til Avisa Nordland ved starten av fotballsesongen. Som bonusspor får du heile songen.

Men fotballimperialistane skal ikkje få monopol på denne songen. Sjølv ser eg på fotball som ei religionsform, og fotballfanatiske prestekollegaer som Baalsdyrkarar (vi kunne trenge ein Elias til å rydde opp her).

Eg har sterke opplevingar med avsynging av "Å eg veit meg eit land" i forsamlingar av eksilnordlendingar. Det var alltid farmor som song høgast og gret mest. Ho var fødd i Stavanger. Men ho hadde vore prestekone nordafor i nesten 35 år.

Fredagens Blix.
Send ein kommentar.
# lagt inn 27.4.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?