<$BlogRSDUrl$>

3.11.04

Dagens Blix/Johannes 

Johannes 16,7-11
7 Men eg segjer dykker Sanningi: Det er dykker til Gagn, at eg gjeng burt; for dersom eg ikkje gjeng burt, skal ikkje Maalsmannen koma til dykker; men dersom eg gjeng burt, so vil eg senda honom til dykker.
8 Og naar han kjem, skal han yvertyda Verdi um Synd og um Rettferd og um Dom:
9 um Synd, avdi dei ikkje tru paa meg;
10 men um Rettferd, avdi eg gjeng til min Fader, og de ikkje sjaa meg lenger;
11 men um Dom, avdi Hovdingen fyre denne Verdi er dømd.
-----------------
Evangeliet etter Johannes (omsett av Elias Blix; Kristiania: Det norske Samlaget, 1889)

Parakleten III.

Les teksten i dagens bibelomsetjing (Frå Bibelen.no).
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 3.11.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?