<$BlogRSDUrl$>

1.3.05

Dagens Blix 

Eg gjeng i Faare, kvar eg gjeng. / For Satan med si Snara
So tidt i Vegen seter Steng, / Kvar helst eg fram vil fara.
Hans arge Raad og List / Meg lett kann leida mist;
Eg difyr vel til Varsemd treng. / Eg gjeng i Faare, kvar eg gjeng.

----------------------
Elias Blix, Nokre Salmar (4de aukade Utgaava; Kristiania: Samlaget, 1891), nr. 52

Brorson-salmen "Jeg gaaer i Fare, hvor jeg gaaer" gjendikta Blix til det andre heftet av Nokre Salmar (1870). Eg synest dette er ein av dei beste Brorson-salmane - og ein av dei beste Blix-salmane. Egil Elseth har eit kapittel om pilegrimssalmane til Blix, men fordi han (som dei fleste hymnologar) er så fokusert på originalsalmane, nemner han ikkje denne gjendiktinga.

Heile salmen.
Tidlegare kommentarar: 1870-, 1883-utgåva.
Laurdagens Blix.
# lagt inn 1.3.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?